Re: net-smp i ipv6

Krzysztof Mrozowicz krzysztof at mrozowicz.eu
Fri Feb 21 21:16:29 CET 2020

On Friday, February 21, 2020 19:30 GMT, stacho <stacho at venco.com.pl> wrote:

> Witam!
>
> Chciałem sobie przebudować net-snmp z przyblokowanym komunikatem o braku
> ipv6.
[...]
> Checking script shebangs...
> /usr/src/examples/perl-SNMP-5.8/pingmib.pl starts with '#!/usr/bin/env
> perl', should be explicit interpreter path
>   DONE
> error: Błędny status wyjścia z /home/users/4/builder/tmp/rpm-tmp.28902
> (%install)
>
> Pomożecie?? :)

Hej, akurat o to samo pytałem dziś na ircu :)
Chodzi o to, że w PLD przyjęto, że w skryptach ścieżki do interpreterów powinny/muszą być podawane w sposób bezpośredni, nie za pośrednictwem env.
Zastąp pierwszą linijkę skryptu pingmib.pl, '#!/usr/bin/env perl', linijką '#!/usr/bin/perl'.
Ja to w pakiecie, nad którym pracuję, zastąpiłem używając patcha nakładanego na źródła zaraz po ich rozpakowaniu.

Pozdrawiam
Krzysiek