Proftpd - problem z mod_wrap - próba dodania kolejnych modułów do pakietu i problem z jego kompilacją

Jan Rękorajski baggins at pld-linux.org
Fri Apr 23 09:11:44 CEST 2021

On Wed, 14 Apr 2021, Maciej Kędzierski wrote:

> Kolejna zmiana w proftpd.spec
>
> Dodane moduły: mod_wrap2, mod_dnsbl, mod_geoip, mod_memcache, mod_redis,
> mod_sftp są teraz w osobnych pakietach, więc można je oddzielnie instalować.

Wrzuciłem do git po drobnych poprawkach.

Parę uwag:
- R(triggerpostun) powinno być zmienione na R(postun)
- nie dodawaj %changelog, to jest automatycznie doklejane z gita
  przy budowaniu pakietu na builderach
- skrypt adapter twoim przyjacielem, pozwala poprawić różne błędy i
  niedociągniecia składniowe

--
Jan Rękorajski                    | PLD/Linux
SysAdm | baggins<at>pld-linux.org | http://www.pld-linux.org/