PLD New Rescue Th-20210209

Grzesiek Pycia gzohop at gmail.com
Tue Feb 23 22:51:04 CET 2021

Jest ustawione, no clear, Ale getty at tty1 po starcie systemu jest jako
disabled i nie jest uruchamiane.

Tu zmieniałem, żeby no clear był w etc, bo poprzednia metoda z edycją w
/lib przestała być akceptowana przez systemd:

https://github.com/arekm/pld-new-rescue/commit/02b4dc834cc1a6d9ec68a76090602e4ecca877ea

Nie widać zmiany, która by wyłączała getty at tty1, może to znów wynik zmiany
w podejściu systemd i wystarczy tylko zrobić enable, bo domyślnie tego nie
robi teraz.(coś mi się wydaje, że domyślnie tty1 jest dla X rezerwowany
teraz)