problem ze zbudowaniem ka5-parley

Jan Rękorajski j.rekorajski at gmail.com
Thu Sep 9 13:26:26 CEST 2021

On Thu, Sep 9, 2021 at 10:55 AM Krzysztof Mrozowicz via pld-devel-pl <
pld-devel-pl at lists.pld-linux.org> wrote:

> Cześć,
> czy mógłbym poprosić o pomoc w zinterpretowaniu poniższego komunikatu?
>
> CMake Error at
> /usr/lib/cmake/Qt5WebEngineCore/Qt5WebEngineCoreConfig.cmake:99
> (find_package): Could not find a configuration file for package
> "Qt5Quick" that is compatible with requested version "5.15.6".
>
>   The following configuration files were considered but not accepted:
>
>     /usr/lib/cmake/Qt5Quick/Qt5QuickConfig.cmake, version: 5.15.2
>
> Call Stack (most recent call first):
>   /usr/lib/cmake/Qt5WebEngineWidgets/Qt5WebEngineWidgetsConfig.cmake:99
> [...]

Mam nieodparte wrażenie że  to może być jakaś głupota w configu od
qtwebengine,
który sobie wymyślił że chce takiej wersji qt5 jaką sam ma, czyli 5.15.6.

Trzeba by poprawić speca od qtwebengine żeby generował poprawne zależności

https://www.qt.io/blog/building-qt-webengine-against-other-qt-versions

--
Jan Rękorajski | SysAdm | PLD/Linux | http://www.pld-linux.org/
baggins<at>pld-linux.org