Po dzisiejszej aktualizacji nie odpalają mi starsze kernele niż 5.14.

Peri Noid ed at yen.ipipan.waw.pl
Sun Sep 26 18:42:37 CEST 2021

Z góry przepraszam, bo bardzo nieprecyzyjny to będzie mail i należy go
traktować jako ostrożne ostrzeżenie ;-)

Właśnie zaktualizowałem sobie system do wszystkiego co się pojawiło nowe w th-
test. Efekt jest taki, że system generalnie działa na pierwszy rzut oka
bezproblemowo. Ale jak próbowałem odpalić staszy kernel (5.12 i 5.13) to
system nie wstaje - wyświetla zupełnie inne komunikaty na starcie i
ostatecznie nie daje mi konsoli. Chciałem spróbować na starszym kernelu
odpalić MS Teams bo za tydzień zaczynam wykłady i będę tego potrzebował a na
5.14 nie chce mi wystartować - wygląda jak problem typu tego, który był z
Chrome przed wersją 93.

Co zaktualizowałem - generalnie wielkie mnóstwo bo i glibc (do 2.34-5), i
systemd (do 249.4-1), i rc-scripts (do 0.4.20-2) i całą resztę stafu.

Nie marudzę - tylko ostrzegam, że jak ktoś nie chce się przesiadać na kernel
5.14 to niech uważa. Z Teamsami sobie poradzę z wersją przeglądarkową, zanim
pojawi się nowa wersja (o ile się pojawi).