pld-g

--s+ ser w metalab.unc.edu
Nie, 26 Maj 2002, 10:50:51 CEST

cze, trzeba powoli zacząć kończyć pld-guide, przynajmniej
nadać  całości  jakiś  kompletny charakter,  bez  pustych
miejsc.

klakier,  czy  są  jakieś   szanse,  byś  wyrobił  się  z
podręcznikiem administratora?  jeśli nie ma  szans zdążyć
przed końcem czerwca, musimy na razie go zakomentować.

musimy  również wrócić  do publikacji  licencji, gdyż  są
niepokojące głosy jej dotyczące. zaraz ją odkomentowuję.

napisałem również  prośbę o  zdjęcia, będę  je publikował
jeśli ktoś  je przyśle  - na  razie wrzucam  ponownie te,
które są.

przesunąłem również ikonki  do podkatalogu, mam nadzieję,
że  się nic  się przy  okazji nie  sypnęło. proszę  przez
najbliższych kilka godzin uważać, gdyż będę ostro grzebał
w cvsie.

czy ominąłem jakieś ważne tematy?

aha, i chciałbym podziękować  michałowi za świetną robotę
z  maszynerią do  automatycznej  produkcji  strony www  -
wygląda i działa świetnie.

--
      http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
tldp.org|gnu.org|hyperreal.info|pld-linux.org|it-zone.org