Neo na Speedtouch

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Czw, 8 Kwi 2004, 19:36:07 CEST

W liście z czw, 08-04-2004, godz. 16:03, Pawel Boguszewski pisze:
> Autor zgodził się na wykorzystanie jego tekstu w dokumentacji pld.

super, postawi się kiedyś (kolejnym zlocie PLD?)jakąś szklaną figurkę ;)

> Ja nie mam neo (i narazie z czasem troche krucho), więc narazie nie wezme się za to.

ja też nie mam neo, ale już się wziąłem za wprowadzenie zmian do opisu.
;-) W dotychczasowym rzeczywiście są nieścisłości na razie na poziomie
modułów kernela, co dalej się okaże ;)

pozdr
--
Krzysztof "e-krolik" Królikowski
-< bash$ for love in dep bzImage modules modules_install; \