PLD-doc/book: pl_book__licencja pl_book__licencja/pl_licencja.chp pl_book__master.docb

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 12 Kwi 2004, 00:09:57 CEST

On Sun, Apr 11, 2004 at 11:54:47PM +0200, ciesiel wrote:
> Author: ciesiel
> Date: Sun Apr 11 23:54:30 2004
> New Revision: 3919
>
> Added:
>    PLD-doc/book/pl_book__licencja/
>    PLD-doc/book/pl_book__licencja/pl_licencja.chp
> Modified:
>    PLD-doc/book/pl_book__master.docb
> Log:
> - dodanie licencji GFDL

Wspomniałem już o tym na #pld. Aby ta licencja była ważna, muszą się na
nią zgodzić wszyscy autorzy dokumentacji (PLD-doc/book - bo do tego się
to odnosi). Takich ustaleń (poza krótką rozmową na IRC) nie było.

Zatem, do momentu wyrażenia zgody przez wszystkich autorów (także tych
pośrednich - np. Baseciqa) nie możemy ustalić żadnej licencji.

I coby nie było nieporpozumień. Ja nie mam nic przeciwko... ale wpierw
chciałbym się zapoznać z treścią licencji.

   PLD Linux developer   | Everybody needs some solid rock, I know I do.