Propozycja

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 14:46:26 CEST

On Sun, 18 Apr 2004 12:29:04 +0200, you wrote:

>Witam.
>
>Podczas pisania nasunął mi się taki pomysł aby w dokumentacji porobić
>hyper-odnośniki w miejscach w ktorych konieczne jest skierowanie
>czytelnika do okreslonych części dokumentacji. Jeszcze nie wiem jak to
>zrobić, ale jeżeli do ukończenia mojej dokumentacji o apache nikt się za
>to nie weźmie, postaram się to zrobić

Tylko przed wdrożeniem przetestuj jak to będzie wyglądało po
renderingu na html (tu nie powinno być problemów), PDF (tu nie wiem),
TXT (tu chyba będą napewno) - bo teraz np. linki które tworzymy trochę
głupawo wyglądają w PDF :) - zwłaszcza jak się je powtarza i na końcu
rozdziału są trzy takie same linki...

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski