popsuty spis treści

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Pon, 19 Kwi 2004, 20:37:13 CEST

W liście z pon, 19-04-2004, godz. 20:31, Marek Ciesielski pisze:
> no nie wiem - może lepiej go wyłączyć? bo u avernego nie generował się
> automatycznie...

wiem, jest generowany on demand. Ale powiedz mi Marku, ile się ostatnio
dzieje w dokumentacji? ;) ja wygenerowałem dzisiaj nową wersję
dokumentacji. ;) Generalnie można by pomyśleć o STBR na listę pld-doc,
wtedy będzie wiadomo, że jest nowy dokument (lub świerza poprawka) w
drzewku, wtedy będzie wiadomo, że trzeba wygenerować doce.

pzodrawiam
--
--- SIGSEGV (Segmentation fault) @ 0 (0) ---
Krzysztof 'e-krolik' Królikowski