[Fwd: Re: Tlumaczenie instalacji z RescueCD ...]

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Wto, 20 Kwi 2004, 07:45:22 CEST

W liście z wto, 20-04-2004, godz. 07:01, Marcin Doliński pisze:
> From: Zbigniew Karkuszewski <zbyszek w litterbx.lanl.gov>
> To: Marcin Doli?ski <averne w pld-linux.org>
> Subject: Re: Tlumaczenie instalacji z RescueCD ...
> Date: Mon, 19 Apr 2004 17:32:13 -0600

No no... świetna robota :))
Z tym że to trzeba by przekazać Sergiuszowi, to chyba w jego kwestii
leży strona z dokumentacją. Chyba że Ty Marcin też możesz umieścić to na
docs.pld-linux.org? Na razie nie posiadamy tłumaczenia naszego dorobku
na język Szekspira, więc nie mamy bardzo jak tego dołączyć... Dokumenty
można ew. wrzucić do svn do queue, może założyć w nim katalog en? Nie
wiem... macie jakieś inne pomysły?

pozdrawiam
--
PLD Linux Documentation Team