Podział siódmego rozdziału

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Czw, 22 Kwi 2004, 14:00:30 CEST

Pozwoliłem sobie wygenerować plik pdf z nową strukturą rozdziału.
Screenshot jest tu:

http://team.pld-linux.org/~krolik/Zrzut_Ekranu.png

Dodam tylko, że po wygenerowaniu booka z docbook2html niestety ale efekt
jest taki, że kilka dokumentów zlało się w jeden. Podział zrobilem tak,
że stworzyłem na kształt plików chp, pliki sec w których zainkludowałem
inne sec, wykorzystując to, że tak można. Teraz pytanie, czy da się to
zrobić inaczej. Pewnie się da :) Cel jest taki, aby obszerny siódmy
rozdział nieco rozbić.

Pozdrawiam
--
PLD Linux Documentation Team