Poprawka do instalacji.

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Wto, 3 Sie 2004, 21:32:10 CEST

Witam.

Przepraszam ze na grupa, ale to moj 'pierwszy raz'.

Nie wiem czy nie popelniam zbrodni, jak tak to prosze o wytyczne jak
powinienem sie zachowywac na przyszlosc ;)

W zalaczniu przesylam skorygowana przeze mnie wersje z svn podrecznika
(/book) o i nstalacji z rescuecd.

Poprawilem wpis o swapie (komenda aktywujaca swap jaka u mnie dzialala
podaczas instalacji to tylko 'swapon -a' i odpowiedni wpis w fstab a nie
jak podaj podrecznik 'swapon') i dodalem mala informacje podaczas
isntalacji na /dest o odpowiendnim dla fs doborze pakietu (fs_name)fsprogs.

Przy okazji- czy takak forma poprawek i swojej tworczosci jest 'legalna'
i 'akceptowalna'  na pld-doc?

--
TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.