Nowa dokumentacja

Dawid Per dape w dape.klodzko.pl
Pon, 13 Gru 2004, 20:54:56 CET

Marek Ciesielski napisal dnia  2004-12-13 20:19:

>Ten nieporządek jest pozorny! Wystarczy w "szukaj" wpisać "apache" i
>masz wszystko o apache co zostało umieszczone w witrynie.
>
>Twoja koncepcja jest dobra ale ma mały feler - trzeba tego ciągle
>pilnować (nie mówiąc o wstępnym zaprojektowaniu i wykonaniu
>"uporządkowanej" bazy faq) - a z doświadczenia wiem, że początkowy
>zapał szybko się kończy i pozostają kikuty dawnej świetności ideałów i
>pieknych koncepcji :)
>
>pozdrawiam,

No cóż może macie racje i wyniknęły by z tego jedynie problemy z
moderowaniem (chociaż nic nie wiadomo).
Ale skoro i tak chciałem go napisać, to napisałbym taki system i można
by testowo sprawdzić jakby się sprawował ?
Będzie ok - zostanie, będzie masa roboty z moderacją - papa. Nic na tym
stracić nie można, a zyskać pewnie coś by się dało.
Jak się taki układ podoba ??

--
gg: 996994
mail: dape w N0SP4m.dape.klodzko.pl