Nowa dokumentacja

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Wto, 14 Gru 2004, 00:47:53 CET

Dnia 13-12-2004, pon o godzinie 20:55 +0100, Dawid Per napisał(a):

> No cóż może macie racje i wyniknęły by z tego jedynie problemy z
> moderowaniem (chociaż nic nie wiadomo).
To niemal pewne...

> Ale skoro i tak chciałem go napisać, to napisałbym taki system i można
> by testowo sprawdzić jakby się sprawował ?
> Będzie ok - zostanie, będzie masa roboty z moderacją - papa. Nic na tym
> stracić nie można, a zyskać pewnie coś by się dało.
> Jak się taki układ podoba ??
Staramy się utrzymywać pewien poziom dokumentacji i moderowanie dowolnie
dodanych fragmentów może pożerać zbyt dużo czasu.

BTW co jest złego w obecnym modelu tworzenia dokumentacji? Kto chce może
się zarejestrować i modyfikować co chce - no prawie ;). Jak ktos nie
chce grzebać w sercu repozytorium może dodawać dokumenty do "queue",
taki dokument zostanie automatycznie zmoderowany, poprawiony i dodany do
drzewa przez kogos innego.

Co do WIKI to jest takie cuś co wypluje format docbook-a? Bo jeśli to ma
być czysty tekst to nie potrzebne jest wiki, wystarczy prosty formularz
via WWW z polem <textarea></textarea>. Takie cos to można umieścić obok
pola wysyłania komentarza :).

Paweł Kwiatkowski