Nowicjusz

Łukasz Gandecki 'gozda' gozda w pstryk.net
Pon, 2 Lut 2004, 19:23:09 CET

Dnia Mon, 2 Feb 2004 19:14:37 +0100
Marek Wojtaszek <speedo w linux.pl> napisałeś:

> Jestem nowy i chcialbym pomoc w tworzeniu dokumentacji mam nawet kilka gotowch
> tekstow ktore mozna by bylo wykorzystac, probki moich tekstow znajduja sie na
> newbie.linux.pl. Proponowane przezemnie teksty to bootsplash, graficzne lilo,
> menadzer logowania, polonizacja systemu,

Hej speedo. :)
No to pisz, nikt nie broni przecież. Jak skończysz wyślij pracę komuś (królik? ciesiel?)
kto może dodawać konta do repozytorium cvs. I pewnie później będziesz mógł już pracować
samodzielnie.
(odezwij się na priv jak zaczniesz coś pisać to dopiszę prackę do TODO)

--
Pozdrowienia,           | ekg: 3333696
Łukasz Gandecki 'gozda' | http://pstryk.net