Dokumentacja na rządanie

Michał Raś rasiu w tlen.pl
Wto, 3 Lut 2004, 22:53:46 CET

Użytkownik Krzysztof Królikowski napisał:

>Na to pytanie musiałby Ci udzielić informacji Marcin. To on udostępnił
>zasoby dla potrzeb tworzenia dokumentacji. Co do svn.... według mnie
>jest to wygodne narzędzie. Moim zdaniem to kwestia przyzwyczajenia się
>do nowych warunkow. Pozatym doszła teraz jeszcze jedna kwestia. SVN w
>PLD jest sprzężony z systemem CVS (dobrze mówię? :P) A teraz już nie
>pracujemy jakby "poza" PLD. Teraz pracujemy jakby wewnątrz tego samego
>systemu, w którym tworzone są i rozwijane pakiety. Więc raczej nie
>będzie możliwe przejścia na inny system kontroli wersji. Pozatym wszyscy
> [...]
Zalety korzystania z wiki tez sa narzedzia sa ogolnie dostepne nawet pod
W (nie wymienie przez szacunek dla ludzi tu przebywajacych) przegladarka
dowolna lynx tez sposob pracy wydaje mi sie ze tak samo czytelny jak pod
SVN tylko ze nie ma komend jakis i laczenia sie sciagania dodatkowych i
ogolnie wielkiej zabawy. Efekt pracy widoczny odrazu po nacisnieciu
enter i to w postaci HTML
Co za tym idzie mozliwosc pracy nie tylko w domu gdzie ma sie swego
pldka ale tez z kafejki czy w przerwach w pracy. :)
Co do mozliwosci przezucenia SVN do Wiki jeszcze nie patrzylem ale sadze
ze sa i takie narzedzie by zrobic to bez wiekszych zachamowan w pracy
nad dokumentacją.

p.s. nie wszyscy juz poznali podstawy SVN :) a sadze ze wszyscy juz
poznali podstawy kozystania z WWW

--
pozdrawiam