Dokumentacja na rządanie

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Wto, 3 Lut 2004, 23:19:23 CET

Dnia Tue, 03 Feb 2004 22:53:46 +0100 użyszkodnik Michał Raś
<rasiu w tlen.pl> napisał:

> Użytkownik Krzysztof Królikowski napisał:

[--ciach--]

> Zalety korzystania z wiki tez sa narzedzia sa ogolnie dostepne nawet
> pod W (nie wymienie przez szacunek dla ludzi tu przebywajacych)
> przegladarka dowolna lynx tez sposob pracy wydaje mi sie ze tak samo
> czytelny jak pod SVN tylko ze nie ma komend jakis i laczenia sie
> sciagania dodatkowych i ogolnie wielkiej zabawy. Efekt pracy widoczny
> odrazu po nacisnieciu enter i to w postaci HTML

Daj wiki co skonwertuje to do PDF/LaTeX/co_tam_jeszcze_można_wymyśleć i
pozwoli na dowolne kopiowanie zawartości wiki na lokalne foldery (nie
każdy ma stały dostęp do netu a otwieranie strony, rozlaczenie, edycja,
polaczenie, przeslanie poprawek za każdym razem gdy się chce poprawić
literówke w czasie wolnym, przekładając resztę poprawek na więcej czasu
wolnego jest IMHO niezbyt wygodne bez porządnego systemu kontroli wersji
:) to możemy pogadać...

> Co za tym idzie mozliwosc pracy nie tylko w domu gdzie ma sie swego
> pldka ale tez z kafejki czy w przerwach w pracy. :)

j.w.

> Co do mozliwosci przezucenia SVN do Wiki jeszcze nie patrzylem ale
> sadze ze sa i takie narzedzie by zrobic to bez wiekszych zachamowan w
> pracy nad dokumentacją.

Hmm, jak coś znajdziesz takiego znajdziesz to daj znać - chciałbym
wiedzieć jak skonwertować system kontroli wersji do wiki :)

> p.s. nie wszyscy juz poznali podstawy SVN :) a sadze ze wszyscy juz
> poznali podstawy kozystania z WWW

Starczy, że raz im ktoś powie jak zrobić "svn co" a później jedynie
muszą pamiętać co to "svn up" i "svn ci" :>

BP, PPNMSP

--
DeeJay1