PLD-doc/book/pl_book__instalacja/pl_instalacja.chp

Marcin Poślad lop w it-zone.org
Śro, 4 Lut 2004, 08:59:31 CET

Dnia 04-02-2004 przez Łukasz Gandecki 'gozda' <gozda w pstryk.net> zostalo napisane:
> Ej, kurde, koles, bez obrazy, ale co Ty robisz najlepszego?
> Ten Twoj tekst jest calkowicie bez sensu..
> Bylbym nawet za tym zeby go narazie nie dodawac do ksiazki (jak ma lezec w cvsie i byc rozwijany to ok)
> No bo PLDSecurity w ktorym ktos ma pokazane 3 komendy Poldka ??

mam nadzieje, ze bedzie rozwijany, nie tylko przezemnie

> I co to ma wspolnego z instalacja?

po zainstalowaniu systemu z plyty CD nalezy zainstalowac najnowsze
poprawki bezpieczenstwa, pozatym instalowanie nowych poprawek,
jest pewno forma instalcji tudziez reinstalcji.

Nie wiem, moge sie mylic, przepraszam, chcialem dobrze.

--
///\\\ Marcin 'lopez' Poślad ///\\\
\\\///    lop w it-zone.org    \\\///