Dokumentacja MySQL

Paweł Krakowiak zeros w tlen.pl
Śro, 4 Lut 2004, 23:17:22 CET

Jak zapewne wiecie, pracuje nad docbook'iem do MySQLa. Jest jednak
pewien problem. U mnie MySQL wywala blad przy inicjalizacji tabel:

InnoDB: Creating foreign key constraint system tables
InnoDB: Foreign key constraint system tables created
040204 23:05:49  InnoDB: Started
ERROR: 1062  Duplicate entry 'localhost-mysql' for key 1
040204 23:05:50  InnoDB: Starting shutdown...
040204 23:05:51  InnoDB: Shutdown completed
040204 23:05:51  /usr/sbin/mysqld: Shutdown Complete

Serwer baz danych dziala poprawnie, tylko takie cos mi wyskakuje
wlasnie. arekm sprawdzal u siebie, jemu poszlo normalnie. Zaznacze, ze
_odinstalowalem_ nawet wszystko i nie ruszalem nowej konfiguracji -
blad, mimo tego, powtorzyl sie.

Tak samo, w moim przypadku, klienta mysql moze wywolac tylko root,
uzytkownik mysql, badz ktos z grupy mysql. Musialem dodac prawo
wykonywania (x) do /var/lib/mysql, zeby mozna bylo sie logowac z innych
kont (inaczej mysql.socket jest nie do uzycia, bo znajduje sie on w tym
katalogu).

Mam pytanie. Co z dokumentacja? Mam ja pisac dalej, tak jak to u mnie
wyglada? Moge napomknac, ze w _moim_ przypadku mialem taki problem i
tak, a tak go rozwiazalem. Jestem pewien na 100%, ze to nie moja wina,
bo ja nic nie ruszalem nawet! Prawa Murphy'ego oO

Pozdrawiam,
Pawel Krakowiak