Pytanie do admin guide...

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Czw, 26 Lut 2004, 14:34:25 CET

Użytkownik Marcin Doliński napisał:

> geninitrd jest odpalany po instalacji kernela, przed którym powinniśmy
> mieć spreparowane fstab i podmontowany proc (bo inaczej geninitrd nie
> znajdzie kontrolera). To chyba powinno Ci wiele wyjaśnić ;-)

Czyli jak powinna przebiegac instalacja z / na zewnetrznym kontrolerze?
Bo jak ja sie bawilem to krzaczyla sie jak szlismy automagicznie. Wiec
info o czyms takim w admin guide mile by bylo.
Szczeze mowiac to nawet wybranie GRUB'a na taka instalke krzeczy wszystko.

--
TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.