[svn/pld-doc]: rev 173 - in pld-doc/book: . pl_book__podstawy

gozda w pstryk.net gozda w pstryk.net
Wto, 6 Sty 2004, 21:03:25 CET

W liscie z wto, 06-01-2004, godz. 16:02, Adam Gol/ebiowski pisze:

> True! Wydrukowac i nad l/ózko!! ;-)
Witam ponownie.
No.. Nie zupełnie true. Nie jestem na tyle durny, żeby nie zauważyć, kto robi commita. ;-)
Myślałem, że może zaistaniała taka sytuacja, że rennis podesłał avernemu ten dokument z zaleceniem commitnięcia go, bo sam jeszcze takowej możliwości nie ma.

A więc o co mi chodzi? Rozdział podstawy wygląda na dokładnie mój, ani trochę nie zmieniony. Nie to, żebym miał coś przeciwko umieszczaniu moich tekstów (w końcu zgodziłem się na to), jednak, trochę dziwi mnie nick rennis w tym przypadku. Już poprawniej byłoby coś w stylu (by foo team) (hyh, wstyd się przyznać, ale zapomniałem nazwy tamtej nieoficjalnej grupki piszącej dokumentację)

PS: Sorry za robienie problemow, ale chyba wiecie jak to jest, gdy widzicie cudzy nick pod swoją pracą. ;-)