Opis poldka skończony.

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Śro, 7 Sty 2004, 21:08:00 CET

Witam!

Właśnie skończyłem pisać podręcznik do poldka. Jeśli ktoś będzie chciał
coś dodać, lub poprawić, zapraszam. Z pokorą zniosę wszelkie obelgi i
zjebki, podkulę nawet ogon ;> Dobra, tak na poważnie to popatrzcie na to
spokojnie i zróbcie co uważacie za słuszne ;)

P.S. Sporo mi to czasu zajęło ze względu na różne perypetie.
P.S.2. Kermit, przepraszam, jeśli zepsułem Twoją część pracy nad
tym podręcznikiem, bo widziałem, że coś tam poprawiałeś. Jeszcze raz
sorry za cenny czas.

pozdr
--
-|  Krzysztof "e-krolik" Królikowski -+- kobylkowska.net Admin |-
-|	Mail to: Krzysztof[at]Krolikowski[dot]eu[dot]org       |-