[svn/pld-doc]: rev 191 - pld-doc/book/pl_book__pakiety

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Śro, 7 Sty 2004, 22:46:08 CET

On Wed, 7 Jan 2004 22:26:51 +0100, you wrote:

>też to zauważyłem, ale nie wiem, dlaczego tak się dzieje. Generalnie
>dopuki teraz mi o tym nie powiedziałeś, myślałem, że tak musi być ;)

Podejrzewam że jest to kwestia /n - musimy ustalic czy chcemy większe
"ekrany" i wtedy robimy:

<screen>\n
ekran
</screen>\n

Czy mniejsze odstępy na górze i dole i wtedy:

<screen>ekran1
ekran2
ekran3</screen>

Mnie się wydaje że powinniśmy wybrać sposób drugi... Chyba, że ktoś ma
jeszcze inne propozycje? :)

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski