Sekcja <screen>

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Sob, 17 Sty 2004, 14:09:52 CET

On Sat, Jan 17, 2004 at 01:35:15PM +0100, Łukasz Gandecki 'gozda' wrote:
> Rzeczywiście, nie przyszło mi to na myśl. Przekonałeś mnie w 100% :-).
>
> BTW: Czy planujecie, że ta dokumentacja, będzie czymś więcej niż 'tylko'
> tekstem na stronach PLD? Pamietam, że kiedyś był jakiś pomysł wydania
> książki z pomocą helionu.

Jak widziałeś zapewne, generowane są również pliki także w formacie pdf.
Wyglądają jak książka. Co do wydania jej wersji papierowej to nie takie
proste, za darmo nikt nam tego nie zrobi ;)

pozdr
--
Krzysztof "e-krolik" Królikowski

-< bash$ for love in dep bzImage modules modules_install; \
        do make $love; \
    done >-