Postfix -- saslauthd

Paweł Boguszewski pawel w multix.futuro.net.pl
Śro, 21 Sty 2004, 09:37:42 CET

Dnia wtorek 20 styczeń 2004 14:42, Łukasz 'Shufla' Nowak napisał:
> Nie działa u mnie autoryzacja z PAMa, która to jest pokazana w
> dokumencie. Robiłem na zasadzie kopiujuj/wklej, musiałem zmienić w
> /etc/sysconfig/saslauthd z pam na shadow. Czyżby brak czegoś w
> dokumentacji?

Po rozmowie z Grifterem (autorem tekstu) , powiedział że takie coś może mieć
miejsce bo opis był robiony na Ra. Prawdopodobnie trzeba dodać jeszcze jakiś
wpis do konfiga.

Jak będe miał chwilke czasu to postawie gdzieś postfixa i prztestuje, ale to
pod koniec tygodnia.

--
Paweł [pawelb] Boguszewski
mailto: pawelb w pld-linux.org