Guideline

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w room-303.com
Sob, 12 Cze 2004, 15:07:47 CEST

W liście z sob, 12-06-2004, godz. 14:51 +0200, Krzysztof Królikowski
napisał:
> W liście z sob, 12-06-2004, godz. 14:17 +0200, Patrys :: Patryk Zawadzki
>
> -----------[ciach]--------------------
>
> Np. nie jest dobrym pomysłem pokazanie jako przykład zastosowania
> polecenia cp konstrukcji takiej jak poniżej:
>
> # cp /etc/modules.conf /etc/modprobe.conf
> ---------------[ciach]------------------
>

> Co jest złego w tej konstrukcji? :)

To, że trzeba mieć roota. Więc pan Stachu wpisze i nie zadziała. Po tym
zainstaluje Windowsa i powie "nic nie działa, ten linux jest archaiczny
i nikt go nie używa".

Dlatego jeśli samo "cp" nie wymaga roota to jako przykład dla cp
powinien służyć screen zaczynający się od "$". Np.:

$ cp list kopia_listu

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w room-303.com>
MSR crew