PLD-doc/book: pl_book__master.docb pl_book__uslugi/pl_uslugi.chp pl_book__uslugi/pl_uslugi_vpn__ppp-...

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Pon, 28 Cze 2004, 09:38:35 CEST

Krzysztof Królikowski napisał(a):

> chyba nic to nie dało :/ Może jeszcze nie przegenerowała się stronka u
> bluesa...

Że się nie przegenerowała to inna sprawa. Ale po tych zmianach, u mnie ten
rozdział zniknął :)
Pewnie coś ze stylem nie tak albo jakiś głupi błąd w samej sekcji.

Wejdź do katalogu stylesheet, zrób make i w nowopowstałym podkatalogu
"html" będziesz miał wygenerowaną stronę - teraz poeksperymentuj żeby było
dobrze :)

pozdrawiam,
--
Marek Ciesielski