konfiguracja X

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Wto, 2 Mar 2004, 00:35:52 CET

W liście z pon, 01-03-2004, godz. 23:44, Adam Gapiński pisze:
> Witam!
> http://pl.docs.pld-linux.org/xserv.html
> Mała uwaga odnośnie tego opisu konfiguracji - można wygenerować XF86Config
> automagicznie(X -configure). Ten sposób jest bardzo prosty dla
> początkujących (testowane - nvidia/radeon/s3). Po bodajże dwóch/trzech
> poprawkach jest używalny (a zaoszczędzi nerwów przy konfiguracji np.
> TV-OUT'u posiadaczom NVidii). Wszystkie ptrzebne wpisy znajdą się w konfigu
> - wystarczy odhaszować co trzeba... Jeśli jest potrzeba mogę spisać taką
> procedurę... Tyle, że pewnie jak znam siebie będzie to czysty tekst :(

dzięki za odzew w sprawie mojego docbooka :) Ja przedstawiłem tylko
jedną metodę konfiguracji, po to:

1. Zawsze jej używałem ;)
2. Zawsze jej używałem ;P
3. Czekałem na propozycje :) Sam chciałem się czegoś dowiedzieć od
innych na ten temat ;)

pozdr.
--
Krzysztof "e-krolik" Królikowski