standardy

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Wto, 2 Mar 2004, 10:13:23 CET

Dnia Mon, 1 Mar 2004 22:27:30 +0100 użyszkodnik Paweł Boguszewski
<pawel w multix.futuro.net.pl> napisał:

> ja to widze tak:
> apache + ssl + vhosts + php + jakasbd + opis modulów do apache'a który
> do czego służy itp.

O żesz.....
To chyba powinienem iść do fundacji Apache i zająć się tłumaczeniem
ichniej dokumentacji...
Jakaś BD już jest opisana (ZTCW nawet dwie) więc to odpada, ssl i vhosts
się troszkę wzajemnie gryzą (zakładając, że stadardowy user nie ma
dostępu do kilku IP).
No chyba że napisać po łebkach mod_xxx - robi to i to; mod_yyy - robi
to...

--
DeeJay1