konfiguracja X

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Wto, 2 Mar 2004, 19:25:47 CET

W liście z wto, 02-03-2004, godz. 14:54, Adam Gapiński pisze:
> Oczyzna, uszyzna i co tam jeszcze... :)
s/Oczyzna/Ojczyza ;P
> Skończone:
> http://adas.artikon.one.pl/PLD/X.txt
> Jakby ktoś jeszcze mógł to zweryfikować or sth...

Ok. Zaraz spojrzę. Słuchaj mam takie pytanie: Masz już rw w svn?
Jeśli nie to możesz mieć. Jeżeli nie będziesz "martwą duszą" ;)
i będziesz generował następne prace. Teraz druga kwestia. To co
wystawiłeś mogę przepisać do docbooka... inaczej, dołączę to do opisu
już istniejącego. Podeślę Ci to na maila, będziesz miał wzorzec do
tworzenia kolejnych (już docbookowych) prac. To chyba najlepsza metoda
aby oswoić się z docbookiem ;)

> pozdrawiam
również

--