whpRant#1

whp whp w wp.pl
Nie, 21 Mar 2004, 15:18:17 CET

    Witam, szkoda, ze nie mam dobrego dostepu do svn (wczesniej tylko
modem, a teraz Windows i to nie moj - uczelnia, no chyba, ze to nie sa
wystarczajace przeszkody - chetnie dowiem sie jak je ominac), bo pewnie
moje uwagi zostalyby lepiej odebrane, gdybym sam mogl poprawic to co mi
sie nie podoba w dokumentacji. Zaczne od poczatku;):

     1. Ja chce wciecia w paragrafach!:) Takie ladne akapity, prosze! I
czytelnosc by sie poprawila i ladniej by bylo.

     2. http://pl.docs.pld-linux.org/wstep_poco.html '(...) Nie jest to i
nigdy nie będzie zamiennik dokumentacji online, jaką możesz znaleźć w
systemie. (...)' 'Online' w systemie, hm... Mozecie mi wierzyc, ze to
brzmi mylaco. Mozna by tez troche sie rozwinac na temat info, man, i
innych takich, ale nie wiem czy to nie za wczesnie... Ok, to moglo by sie
znalezc w podstawach. Na samym poczatku. Niech sie Ktos(TM) za to wezmie:].

     3.'(...)Jeśli będzie to Twoja pierwsza instalacja Linuksa, gorąco
zachęcamy Cię do przeczytania wpierw tego podręcznika.(...)' Musi byc to
'wpierw'? Moze 'najpierw', albo ani jedno, ani drugie to nie zmieni
znaczenia tego zdania.
              ^^^^^^
Tak, wiem, ze sie czepiam.

    4. Historia PLD. Hm... czy chcecie byc politycznie poprawni? A moze nie
czytaliscie 'Roku 1984' Wellsa? A jak sie ktos zapyta co bylo dalej, to co
powiecie? Albo: a dlaczego sa teraz dwie domeny dla PLD? Moze jednak
KloczekWARS nie sa takie ciekawe...

    5.http://pl.docs.pld-linux.org/wstep_model.html (...) Efekt końcowy to
wynik nakładu wielu osób,(...) Chyba 'nakladu pracy wielu osob':)?

    6.http://pl.docs.pld-linux.org/wstep_model.html Tu bym chcial (a
jakze!) dowiedziec sie czegos wiecej o DEVEL, READY, TEST, HEAD. Nie wiem
co to jest, a wiem, ze istnieje. Fajnie jest wiedziec jak sie robi
dystrybucje moze to wcale nie jest takie skomplikowane jak wyglada?...

     Z gory dziekuje za nawet najbardziej kontrowersyjny odzew. I tak dalej
sie bede czepial;P.

     Dzieki z PLD! (Siedzialem na mdk i fdc, ale jak wroce stad do swojej
maszynki (06.04) to zaintaluje sobie tego waszego PLD).