[FIX] Re: whpRant#1

whp whp w wp.pl
Nie, 21 Mar 2004, 17:06:57 CET

On Sun, 21 Mar 2004 16:19:20 +0100, Adam Gapiński
<adas-news w artikon.one.pl> wrote:

> Osóbka znana jako whp, wystukała:

> Nie, chyba, że pytasz się o książkę, której autorem jest G. Orwell
> Tak, wiem - czepiam się  :)))
>
> pozdrawiam

     Dzieki! Ale ze mnie gapa, ale konczy sie podobnie;), no prawie...

     A co z moimi punktami o dokumentacji:)? Moze jest jakis sposob coby z
Windowsa robic cos w svn. Uprzedzam, ze nie moge tu (na tych maszynach) za
duzo kombinowac, bo sie jeszcze admini na mnie obraza.

     pozdrawiam

                                                                whp