whpRant#1

Wojtek Halicki-Piszko whp w wp.pl
Pon, 22 Mar 2004, 13:39:34 CET

Dnia 21-03-2004 o godz. 21:10 Sergiusz Pawlowicz napisał(a):
> --->[Quoting whp <whp w wp.pl>:]

> Wybacz, ale trochę przeginasz - google przestało działać?
>
> hint: tortoisesvn

    Rzeczywiscie przegialem. Dopiero pozniej mnie olsnilo, ze istnieje cos
takiego jak wyszukiwarka i ze powinien N4P (Najpierw Poszukac Pomyslec
Potem Pisac). To nie byl moj dzien: najpierw ten Orwell(s)(pkt. 1.), a
potem to... Czas zaczac myslec;). Dzieki za hinta, juz sie za to biore.
Jeszcze raz wielkie PRZEPRASZAM. Chociaz to i tak niewiele zmienia...

                                                          pozdrawiam

                                                                 whp

Nie wszystko jest tym, czym się zdaje...
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Ffilm.wp.pl%2Fp%2Ffilm.html%3Fid%3D7645&sid=145