"PLD" w dokumentacji.

Łukasz Gandecki 'gozda' gozda w pstryk.net
Pon, 29 Mar 2004, 09:21:20 CEST

Jakoś tak podczas przepisywania kolejnego doca 'ComAra' naszła mnie myśl...
Po co w dokumentacji PLD wrzucać do tytułów 'PLD' ?

"Internacjonalizacja systemu PLD
Zainstalowaliśmy PLD ale nie mamy skonfigurowanej sieci, co dalej?
Usługi dostępne w PLD
Alternatywna metoda instalacji PLD przy pomocy RescueCD lub LiveCD
Instalacja PLD przy użyciu chroota"

Skoro dokumentacja dotyczy bocianka to jest to chyba dosyć oczywiste że nie
opisujemy instalacji Debiana ? Według mnie ładniej by to wyglądało jako:
"Internacjonalizacja systemu
Konfiguracja sieci
Dostępne usługi
Alternatywna metoda instalacji przy pomocy RescueCD lub LiveCD
Instalacja przy użyciu chroota"
etc.

Co o tym myślicie?
--
Pozdrowienia,          | JID: gozda pstryk net
Łukasz Gandecki 'gozda | http://pstryk.net