DocM

Łukasz Gandecki gozda w pstryk.net
Czw, 20 Maj 2004, 13:08:49 CEST

On Thu, 20 May 2004 12:46:16 +0200, Patrys :: Patryk Zawadzki
<patrys w wrocek.org> wrote:

> Wczoraj miała miejsce dyskusja na ircu na temat wybrania DocM. Ciężko
> streścić, więc puszczam pociętego loga. Czy jest ktoś chętny do zostania
> DocMaintainerem dla obecnej dokumentacji (svn)? Jeśli nie, to ja się tym
> chętnie zajmę. Jeśli tak, to moge nadzorować sekcję angielską, jako że i
> tak sam ją piszę.
Skoro en wersje tworzy ją tylko jedna osoba to po co nadzór?

> - - - - - - - - - 8< cut here >8 - - - - - - - - - -
>
> 18:19:37 * patrys jest załamany dokumentacją
> 18:27:18 <@agaran> patrys: jaka znowu dokumentacja?
> 18:27:25 <@patrys> agaran: do PLD
> 18:27:56 <@agaran> aham
> 18:28:07 <@patrys> agaran: każdy rozdział z innej parafii
> 18:28:16 <@patrys> i każdy po swojemu wszystko robi

Możesz poprawiać - nikt Ci nie broni, a człowieka stojącym nad tym
wszystkim
nie potrzeba, każdy piszę w wolnym czasie o tym o czym ma ochotę,
jak ktoś znajdzie błąd to poprawia, ewentualnie złe teksty nie będą
dołączane do dokumentacji.

Jeśli będą większe problemy to będzie można o tym później pomyśleć,
narazie nie widzę sensu.

Szczerze to dziwnie się czuje widząc tekst że ktoś jest załamany
dokumentacją,
nie jest to prosta, ani wciagająca praca.. w ciągu tych paru miesięcy
zrobiliśmy
bardzo bardzo dużo, wiadomo że nie jest idealnie no ale... jest dobrze!

Co miałby robić taki Manager? To samo co teraz robią developerzy ?
Może podaj zakres obowiązków i co byś chciał robić to przemyślę jeszcze
raz.
Samo puste hasło dla któregoś z nas wydaje mi się zbędne.

--
Pozdrawiam,                      | http://pstryk.net
Łukasz Gandecki 'gozda' | JID: gozda w jabber.enterpol.pl