komenda z długim parametrem

Sławomir Sędyka kermit w krosno.tbg.net.pl
Pią, 12 Lis 2004, 13:18:11 CET

On Fri, 12 Nov 2004 duch w wla.pl wrote:

> nigdy nie wpisuwalem do .history
> bo tam sam bash wpisywal i juz bez "\\r"
> ja tak wpisywalem do skryptow shelowych
> ./komenda --opcja1 --opcja2    \
> --opcja3

Wpisywałem do ~/.history == bash robil to z mnie, tylko musialem sie
wylogowac, zeby zobaczyc wyniki.

Ale tutaj piszesz o róznych rzeczach:
$ komenda parametr1 parametr2 \
    parametr3

A w dokumenctacji jest:
$ komenda to_caly_czas_ \
    jest_jeden parametr

Który jak się okazuje wcale nie jest jednym parametrem, tylko dwoma.

Ot taka upierdliwosc w robieniu dokumentacji doslownej i poprawnej
--
Sławomir Sędyka