PLD-doc/book/pl_book__wstep/pl_wstep.chp

qwiat qwiat w o2.pl
Sob, 18 Wrz 2004, 12:26:28 CEST

Dnia 18-09-2004, sob o godzinie 07:32 +0200, Łukasz Gandecki napisał(a):

> Myślałem, że używamy skrótu PLD i rozwinięcia PLD Linux Distribution.

Hm, używamy dalej nazwy "PLD" ale można to potraktować jak skrót od
PLD-linux ;)

> Eh, nie commituj takich zmian, bo to jest automatycznie generowane..

Jak to generowane automatycznie? Nie kumam o co cho...

> I wydaje mi się że nie powinniśmy pisać o "perturbacjach" wewnątrz
> grupy deweoloperów. To nie są sprawy do wyciągania na wierzch, a
> na pewno nie w takiej formie. Jeśli już pisać to w sposób taki,
> że jeden z głównych developerów odpowiadających za m. in. cvs i stronę www
> odłączył się od zespołu na skutek czego trzeba było przenieść się w inne
> miejsce.

Dodałem ten fragment ponieważ uważam że nowym użytkownikom nalezy jakoś
rozjaśnic syuację czemu są dwie strony główne i domeny dla PLD. Jeśli w
dokumentacji jest rozdział "Krótka historia PLD" to albo niech będzie w
miarę kompletny albo niech nie będzie go wcale.

Ok zabieram się do porawek zgodnie z twoimi wskazówkami.

Paweł Kwiatkowski