PLD-doc: TODO book/pl_book__administracja/pl_administracja.chp book/pl_book__master.docb

qwiat w o2.pl qwiat w o2.pl
Pon, 20 Wrz 2004, 11:23:25 CEST

>możesz podpinać, ale zanim wykonasz commita: xmllint --noout --valid
>pl_book__master.docb !!! tego musisz się bezwzględnie trzymać.

Tak zawsze robię, problem wynikł z czegoś innego. Lokalnie wszytsko
było ok, xmllint nic nie pluł a dokumentacja "kompilowała" się
prawidłowo. Poprostu z pośpiechu zapomniałem zrobić "svn add ..."
zanim zrobiłem commita.

Wybaczcie, będę się starał o tym pamiętac na przyszłość

Paweł Kwiatkowski