Przyszłość dokumentacji

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Śro, 29 Wrz 2004, 23:19:05 CEST

Dnia 29-09-2004, śro o godzinie 21:16 +0200, Piotr Skwarna napisał(a):
> a tak z drugiej strony nie mysleliscie zeby porozmawiac z jakims
> wydawnictwem czy aby nie chcialo tego pchnac do druku ?

Wydamy zestaw książka + płytki i zgarniemy górę kasy ;) A teraz może
zejdźmy na ziemię. Nad dokumentacją jest jescze masa... a tak właściwie
to nie wiadomo ile pracy, bo nie ma co do tego założeń.

Mój pierwszy kontakt z dokumentacją był jakiś czasniedługo po wydaniu
Ra. Od tamtej pory wyraźnie spuchła i jest naprawdę OK. Słyszałem o
planie (nie wiem na ile oficjalnym/realnym) wydania jesienią Ac. Dlatego
myślę żeby sprężyć się i przygotować ją do tego momentu.

Teraz pora na konkrety:
*Admin*
Z tego co zaobserwowałem dokumentacja była i jest rozwijana głównie pod
administratorów, w tej dziedzinie jest dalece zaawansowana. Brakuje
kilku średnio istotnych elementów takich jak przetłumaczona wersja
obsługi programu <command>rpm</command>.

Najistotniejsze IMO to opis tego jest bezpośrednio związane z PLD np.:
opis kont pseudo-użytkowników, grup systemowych, uprawnienia krytycznych
plików itd.

*User*
Tu są stosunkowo duże braki, ale też najtrudniej określić co w tej
części ma być zawarte. No bo właściwie co jest do opisania w WM-ie np.:
Gnom czy KDE...

Myślę żeby to solidnie przedyskutować i zawrzeć w TODO

qwiat