spis treści - czy potrzebny?

Krzysztof Królikowski krzysiek w network.en-crypt-ed.info
Pią, 13 Maj 2005, 00:48:08 CEST

Dnia 12-05-2005, czw o godzinie 23:17 +0200, Paweł Kwiatkowski
napisał(a):
> Mamy dwa spisy treści (spis-tresci.txt i spis-tresci2.txt), oba są
> nieaktualne więc pytam się czy jest w ogóle trzymać tego rodzaju
> dokument?

moim zdaniem można je spokojnie usunąć. Zostały kiedyś stworzone aby
nadać pewien kształt dokumentacji ;-)

dokładnie tak.

--
Krzysztof Królikowski [krzysiek @ pkn . pl]
Systems & Network Administrator & PLD Linux developer