Rozdział Konfiguracja sieci

Pawel Boguszewski pawelb w pld-sparc64.org
Pią, 20 Maj 2005, 19:36:14 CEST

On Sun, May 15, 2005 at 03:44:40PM +0200, Paweł Kwiatkowski wrote:
> Rozdział "Konfiguracja sieci" jest już na tyle obszerny że myślę o
> rozbiciu go na dwa mniejsze. Pierwszy opisywał by wyłącznie konfigurację
> interfejsów sieciowych(eth, dsl, itp.), drugi zaś zastosowania sieciowe
> (nat, vtun, itp.). Co do nazw proponuję "Interfejs sieciowy" i
> "Zastosowania sieciowe".

nazwy mi się średnio podobają, ale dziel :-)

A tak OT to opis karty wifi jest straszny - nijak się ma do pld - brak
uwzględnienia rc-scryptów. Pozatym nazwa "Konfiguracja karty sieciowej WIFI"
jest myląca, ponieważ w rozdziale jest tylko wspomniane o kartach
korzystających ze sterowników windowsowych. Przydałoby się albo rozszeżyć opis
o inne karty, albo zmienić nazwę.

i jeszcze:
[pawel w devilek pawel]$ poldek -i ndiswrapper kernel-net-ndiswrapper
błąd: mark: nie znaleziono kernel-net-ndiswrapper
błąd: mark: nie znaleziono ndiswrapper

w sprawie tego przydałoby się z RMami dogadać - czy nidswrapper będzie w AC
czy nie.

--
Paweł Boguszewski