Pomoc

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Wto, 31 Maj 2005, 11:31:22 CEST

Krzysztof Królikowski napisał(a):

>co w opisie apacza jest nie tak? są jakieś merytoryczne uchybienia?

A owszem.

Po co mod_vhost_alias do zwykłych wirtualek na przykład?
Dlaczego restart apacza a nie graceful po wpisie jakiegoś drobiazgu do
konfiguracji?

To tak na początek.

Sorry, ja _naprawde_ mam ostatnio taki zaj... w robocie że powoli
zapominam jak się nazywam (np. od rana nie zdążyłem sobie kawy zrobić, a
co to znaczy "rano" to było widać dzisiaj na pld-users) i w związku z
tym obiecanych kiedyś poprawek nie zrobię... chyba że machnę tekst jako
plain a ktoś z tego potem zrobi docbooka... jest taka opcja?

ethanak