Pomoc

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Wto, 31 Maj 2005, 23:51:32 CEST

Dnia 31-05-2005, wto o godzinie 07:42 +0200, Maciej 'mco' Świętochowski
napisał(a):

> Będę sukcesywnie działał jak tylko się zapoznam z docbookiem ;-)
> http://svn.pld-linux.org/cgi-bin/viewsvn/PLD-doc/howto/pl_wskazowki__docbook.chp?rev=4855&view=markup
> Coś takiego dorwałem i wg. tego się będę przygotowywał. Czy jest to
> jedyne-słuszne źródło wiedzy, czy może z czymś jeszcze powiniennem się
> zapoznać?

http://www.oreilly.com/catalog/docbook/chapter/book/docbook.html
To całkiem pomocny podręcznik, aczkolwiek nie wszystkie tagi będą
sformatowane. Jak rzucisz okiem na kod źródłowy dokumentacji, będziesz
wiedział co jest najczęściej używane.

Chyba wrzucę moją "ściągę" z najczęściej używanymi znacznikami, gotowe
do skopiuj-wklej.

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat {at} pld-linux {dot} org