dokumentacja

Adam amag Turowski kontoo2 w op.pl
Nie, 23 Paź 2005, 13:12:19 CEST

Witam.

Postanowiłem zrobić coś dla PLD i od wczoraj system wylądował na moim dysku.
Zacząłem oczywiście od czytania dokumentacji ( http://pl.docs.pld-linux.org )
i mam w związku z tym kilka uwag.
Na stronie dotyczącej poldka ( http://pl.docs.pld-linux.org/poldek.html )
znalazłem błąd, ponieważ plik konfiguracyjny nie znajduje się
w /etc/poldek.conf ale w /etc/poldek/poldek.conf. Poza tym "Porady dla
piszących dokumentacje PLD" ( http://pl.docs.pld-linux.org/devel_howto.html )
mają koszmarny kod. Rozumiem, że jest:
<META NAME="GENERATOR" CONTENT="Modular DocBook HTML Stylesheet Version 1.7">
ale strona nie jest tak skomplikowana, żeby nie mógł jej ktoś w kilka chwil
przepisać od nowa z zachowaniem chociażby informacji o kodowaniu. Na koniec
jeszcze zauważyłem w sekcji "Autorzy dokumentacji
PLD" ( http://pl.docs.pld-linux.org/autorzy_polskich_docow.html ) literówkę
przy "Sikora Paweł"- brak spacji pomiędzy nazwiskiem, a adresem strony.

Wogóle to http://pl.docs.pld-linux.org/index.html się nie waliduje :/

Na koniec chciałem zapytać w jaki sposób można zdobyć hasło do Subversion by
pracować nad dokumentacją PLD?

--
echo 'amag-pl.info' || !signature