dokumentacja

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Nie, 23 Paź 2005, 17:42:44 CEST

Dnia 23-10-2005, nie o godzinie 13:09 +0200, Adam amag Turowski
napisał(a):

> Postanowiłem zrobić coś dla PLD i od wczoraj system wylądował na moim dysku.
> Zacząłem oczywiście od czytania dokumentacji ( http://pl.docs.pld-linux.org )
> i mam w związku z tym kilka uwag.

Dokumentacja rozwija się powoli z powodu braków personalnych ;) i zdarza
się że nie nadąża za zmianami w programach.

> Na stronie dotyczącej poldka ( http://pl.docs.pld-linux.org/poldek.html )
> znalazłem błąd, ponieważ plik konfiguracyjny nie znajduje się
> w /etc/poldek.conf ale w /etc/poldek/poldek.conf. Poza tym "Porady dla
> piszących dokumentacje PLD" ( http://pl.docs.pld-linux.org/devel_howto.html )

Nowy poldek to o wiele więcej nowości...

> PLD" ( http://pl.docs.pld-linux.org/autorzy_polskich_docow.html ) literówkę
> przy "Sikora Paweł"- brak spacji pomiędzy nazwiskiem, a adresem strony.

Poprawione, dzięki.

> Wogóle to http://pl.docs.pld-linux.org/index.html się nie waliduje :/

Strona jest generowana z automatu więc trzeba coś zrobić z automatem.

> Na koniec chciałem zapytać w jaki sposób można zdobyć hasło do Subversion by
> pracować nad dokumentacją PLD?

Witamy świeżą krew :)

--
Paweł Kwiatkowski