Nowy układ rozdziałów

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Śro, 26 Paź 2005, 23:24:09 CEST

Chciałbym skonsultować dwa problemy z układem rozdziałów:

1. Bootloader
Chciałbym zrobić porządek w opisie bootloaderów, chcę utworzyć nowy
główny rozdział:
"Podręcznik administratora" -> "Bootloader".
a wnim umieścić trzy sekcje:
-grub
-lilo
-rc-boot.

Powód jest prosty, chcę podzielić jeden dotychczasowy jedne plik na
mniejsze, żebym mógł nieco je uporządkować i poszerzyć. Obecnie są
trudne do czytania i nieporęczne (o linkowaniu nie wspomnę).

2. Kernel
Rozdział kernel robi się opasły, a poszerzył by się jeszcze gdyby dodać
do niego opis Hotpluga a czas na to najwyższy. Na razie czekam aż
zacznie działać udev z wbudowanym hotplugiem, żeby dwa razy tego nie
opisywać, więc to raczej zabawa za jakiś czas.

Moja propozycja to 3 rozdziały
- kernel (ogólne paplanie)
- moduły (ogólne paplanie + wykrywanie sprzętu + obsługa)
- udev/hotplug (no tu nie co się specjalnie rozwodzić )
- initrd? (nie wiem czy to dobry pomysł)

Na razie tego się nie dotykam więc to raczej koncepcja na przyszłość

no więc: 3, 2, 1, FIGHT! ;)

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat|@|pld-linux|.|org