[Fwd: PLD-doc/book/pl_book__uslugi/pl_uslugi__alsa.sec]

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Czw, 29 Wrz 2005, 23:21:35 CEST

Jakiś czas temu otrzymałem od osoby o nicku Sparky następujący list:

-------- Przesyłany list ----------
proponuje do sekcji o dmix dopisac wzmianke o ipc_perm, co jest konieczne
aby dmix dzialal dla wielu uzytkownikow

tzn:
..
 	type dmix 		# typ urzadzenia, tutaj "dmix"
 	ipc_key 1024 		# numer musi byc unikalny
 	ipc_perm 0660
 	slave	{
 	pcm "hw:0,0" 		# you cannot use a "plug" device
..
co daje +w calej grupie (users, no chyba ze sie z roota pierwszy program
uruchomilo)

Nie wyznaję się na alsie i nie jestem w stanie tego zweryfikować, jak
ktoś znajdzie chwilę...

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat|@|pld-linux|.|org