Moje spostrzeżenia z przejścia z Ac do Th.

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Pon, 26 Cze 2006, 20:40:24 CEST

Dnia 26-06-2006, pon o godzinie 10:08 +0200, Mateusz Korniak napisał(a):

> To nie bardzo jest aktualizacja z Ac do Th, a instalacja Th mając Ac.
> Mi tam miejsce w sumie obojętne.

Najlepiej by było, żeby ten rozdział mógł by być używany do zarówno do
instalacji z chroota jak i aktualizacji działającego już systemu. Myślę,
że wystarczy do niego dopisać dwa zdania wyjaśniającą tą kwestię oraz
podlinkować w innych rozdziałach (m.in. w opisie instalacji z chroota).

> Czyli zmienić umiejscowienie , poprawić literówki i jest OK ?

OK, można by dorzucić link do opisu poldka, tam jest kilka słów o jego
plikach konfiguracji.

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat w pld-linux.org