Dokumentacja się nie buduje

Marek Ciesielski ciesiel w pld-linux.org
Śro, 15 Mar 2006, 23:02:42 CET

On Wed, 15 Mar 2006 22:41:11 +0100, you wrote:

>Ale wiki szybciej powstaje, chyba niemal każda dystrybucja ma
>dokumentację w wiki.

Ja tam nie wiem - ale to chyba nie problem treści i szybkości jej
powstawania jest teraz naszym problemem? :)

A poza tym, to że ma każdy nie jest także argumentem :>

Będę się powtarzał - ale największą wadą wiki moim zdaniem jest
bałagan, który niechybnie powstanie i brak osób, które by to doglądały
i oddzielały ziarno od plew.

Było u nas już jedno wiki (za czasów strony WWW w Plone) i to co tam
się działo wołało czasem o pomstę do nieba.
--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team